Alvier Systems
Het platform voor uw digitale gebouwdossier voor al uw installaties

Uitleg Plandou

Op verzoek van uw opdrachtgever hebben wij de applicatie met zijn specifieke wensen met betrekking tot het aan- en afmelden van onderhoudswerkzaamheden en het registeren van storingen en rapporteren van de storingsopvolging ontwikkeld en het draaiden van management rapportages. Uw installateur kan periodiek het geplande onderhoud gestructureerd inlezen en afmelden in uw platform zodat u exact weet of al het geplande onderhoud is uitgevoerd. Ook is er de mogelijkheid dat de installateur zich daadwerkelijk aanmeld op de locatie via een QR code (nu nog alleen met Android) op de installatie aanmeld.

We zorgen ervoor dat u een eigen omgeving krijgt in ons platform en via onze serviceprovider directe toegang heeft tot uw object gegevens op het internet. U kunt toegang verkrijgen tot deze gegevens vanaf iedere daarvoor geautoriseerde werkplek en/of mobile device vanaf iedere gewenste locatie met een internetverbinding. Een belangrijk voordeel is dat u de programmatuur zonder aanpassingen in uw infrastructuur kunt gaan gebruiken. Er zijn dus geen additionele investeringen nodig en u heeft ook geen specialistische kennis op het gebied van systeembeheer nodig. Kortom, u kunt dus direct aan de slag!

Plandou en Tendou

Met Plandou kunt u melden, registeren van storingen, het rapporteren over de status van de storingsopvolging en informeren over de geplande en uitgevoerde werkzaamheden van uw installateur.

Werking

Hierbij kan uw installateur eenvoudig het periodiek geplande onderhoud gestructureerd inlezen en afmelden in uw platform zodat u exact weet of al het geplande onderhoud is uitgevoerd en blijft u op de hoogte van de performance van uw installateur. De status wordt tevens bijgehouden in een dashboard Een ander voordeel is dat de uitgevoerde activiteiten worden geregistreerd zodat u, eenvoudig, op de hoogte blijft van alles wat er in het gebouw of de installatie speelt.

Omgeving

Onze applicatie Plandou draait in een cloud omgeving op onze dynamische database. Een onderneming die zich richt op de markt met cloudcomputing, is een serviceprovider die haar klanten via het internet de mogelijkheid biedt om software / applicaties te gebruiken op ‘eigen hardware’ maar op de infrastructuur van onze serviceprovider Alvier Systems.

Algemene kenmerken van de diensten voor cloudcomputing zijn:

  • De klant betaalt slechts voor het gebruik van de dynamische database. Hierbij is de software / applicatie volledig geïnstalleerd en geconfigureerd op infrastructuur van onze serviceprovider;
  • De klant heeft 24*7 toegang tot de software via internet;
  • De serviceprovider verzorgt het dagelijks beheer en onderhoud van de infrastructuur, zoals het regelmatig maken van back-ups, systeembeheer en (periodiek) onderhoud;
  • De software wordt door de serviceprovider actueel gehouden met nieuwe versies en updates;
  • De serviceprovider zorgt voor procedures en maatregelen die de gebruikersadministratie verzorgen en informatie beveiliging tegen ongeautoriseerde toegang;
  • Eenvoudig aanmaken van nieuwe gebruikers.

Contact

Alvier Systems B.V.
Westrak 78E
1771 ST Wieringerwerf

Telefoon: 0227 601 727 
E-mailadres: info@alviersystems.nl

Vragen? Wij staan voor u klaar.

© 2020 | Alvier Systems B.V.

beeldmerk Alvier